Promocje
Maska Bio-celuloza WYBIELAJĄCA (Opakowanie 4szt.)
Maska Bio-celuloza WYBIELAJĄCA (Opakowanie 4szt.)
97,00 zł 89,00 zł
szt.
Maska Bio-celuloza ODMŁADZAJĄCA (Opakowanie 4szt.)
Maska Bio-celuloza ODMŁADZAJĄCA (Opakowanie 4szt.)
97,00 zł 89,00 zł
szt.
Maska Bio-celuloza NAWADNIAJĄCA (Opakowanie 4szt.)
Maska Bio-celuloza NAWADNIAJĄCA (Opakowanie 4szt.)
97,00 zł 89,00 zł
szt.
Maska 3D RYŻ (Opakowanie 5szt)
Maska 3D RYŻ (Opakowanie 5szt)
89,00 zł 76,00 zł
szt.
Maska 3D PLACENTA (Opakowanie 5szt)
Maska 3D PLACENTA (Opakowanie 5szt)
89,00 zł 76,00 zł
szt.
Maska 3D PERŁA (Opakowanie 5szt.)
Maska 3D PERŁA (Opakowanie 5szt.)
89,00 zł 76,00 zł
szt.
Maska 3D OWIES (Opakowanie 5szt)
Maska 3D OWIES (Opakowanie 5szt)
89,00 zł 76,00 zł
szt.
ESSENCE+ Aktywator pod krem do twarzy i oczu 30ml
ESSENCE+ Aktywator pod krem do twarzy i oczu 30ml
97,00 zł 80,00 zł
szt.
ESSENCE+ MASKA ZE ŚLUZEM ŚLIMAKA I PEPTYDAMI (12 szt.)
ESSENCE+ MASKA ZE ŚLUZEM ŚLIMAKA I PEPTYDAMI (12 szt.)
259,00 zł 240,00 zł
szt.
ESSENCE+ MASKA ZE ŚLUZEM ŚLIMAKA I PEPTYDAMI (12 szt.)
ESSENCE+ MASKA ZE ŚLUZEM ŚLIMAKA I PEPTYDAMI (12 szt.)
187,00 zł 179,00 zł
szt.
Stemple do masażu z jadeitu - 2 szt. PROMOCJA!
Stemple do masażu z jadeitu - 2 szt. PROMOCJA!
77,00 zł 59,00 zł
szt.
Stemple do masażu z jadeitu.
Stemple do masażu z jadeitu.
59,00 zł 35,00 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

WARUNKI REKLAMACJI:

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru ( faktura VAT).

2. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

3. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie na adres e-mail, w którym niezbędne jest umieszczenie danych takich jak:

• Imię i nazwisko reklamującego lub nazwa jednostki

• Adres

• Data nabycia towaru

• Nazwa towaru

• Cena jedn. , numer zamówienia

• Nazwa producenta

• Przedłożony dowód sprzedaży (paragon, rachunek)

• Dokładne wymienienie wad

• Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone

4. Sprzedawca nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu lub za następstwa niedostarczenia przesyłki na czas. W takich wypadkach odpowiedzialność spada na firmę kurierską.

Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu Klient powinien sporządzić protokół reklamacyjny, na którym muszą się znaleźć podpisy Klienta i Dostarczającego. Towar powinien być odesłany do Sprzedawcy wraz z fakturą i opisem przyczyn reklamacji.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.

6.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

7.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

8. Reklamacji nie podlegają:

- naturalne zużywanie się

- towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.

9. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej Klient powinien odesłać towar do Sprzedawcy wraz z fakturą i opisem przyczyn reklamacji.

10. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez Klienta nie będą uznawane.

11. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (np. kolor, proporcje) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

13. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.spaakcesoria.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl