WARUNKI REKLAMACJI:
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru ( faktura VAT).
2. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
3. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie na adres e-mail kontakt@spaakcesoria.pl w którym niezbędne jest umieszczenie danych takich jak:
• Imię i nazwisko reklamującego lub nazwa jednostki
• Adres
• Data nabycia towaru
• Nazwa towaru
• Cena jedn. , numer zamówienia
• Nazwa producenta
• Przedłożony dowód sprzedaży (paragon, rachunek)
• Dokładne wymienienie wad
• Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone
4. Sprzedawca nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu lub za następstwa niedostarczenia przesyłki na czas. W takich wypadkach odpowiedzialność spada na firmę kurierską.
Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu Klient powinien sporządzić protokół reklamacyjny, na którym muszą się znaleźć podpisy Klienta i Dostarczającego. Towar powinien być odesłany do Sprzedawcy wraz z fakturą i opisem przyczyn reklamacji.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 – 30 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
6.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
7.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
8. Reklamacji nie podlegają:
– naturalne zużywanie się
– towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
9. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej Klient powinien odesłać towar do Sprzedawcy wraz z fakturą i opisem przyczyn reklamacji.
10. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez Klienta nie będą uznawane.
11. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (np. kolor, proporcje) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
13. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.spaakcesoria.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.