Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO:

Regulamin Sklepu Internetowego www.spaakcesoria.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.spaakcesoria.pl.

WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:

1.Właścicielem Sklepu Internetowego SPAAKCESORIA jest Unijna Fundacja Wsparcia i Rozwoju ,,Polska, Unia, Świat” z siedzibą w Gdyni.

2.Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem sklepu znajdującego się pod adresem www.spaakcesoria.pl lub na email: kontakt@spaakcesoria.pl  z podaniem niezbędnych danych dla realizacji zamówienia.

3.Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok

4.Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5.Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail co jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia.

6.Zamówienie potwierdzone do realizacji może zostać anulowane do chwili jego wysłania.

7.Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.

8.Zamówiony towar będzie dostarczony przesyłką kurierską. Koszt uzależniony jest od wagi przesyłki.

Nie ponosimy winy za opóźnienia firm dostarczających przesyłki.

9.Ceny w Sklepie Internetowym www.spaakcesoria.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto) . W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane.

Uwaga! Produkty, które nie posiadają widocznej ceny przeznaczone są tylko dla klientów Gabinetowych, w związku z tym prosimy uprzejmie o kontakt emailowy ( kontakt@spaakcesoria.pl  ) z zapytaniem o cenę na dany produkt z podaniem danych firmowych (tylko nowi klienci) . Jeżeli interesują Państwa kosmetyki lub urządzenia jakiejś konkretnej firmy prześlemy Państwu drogą emailową cennik. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą.

10.W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia lub anulowaniem zamówienia.

11.Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT ).

12. Po złożeniu zamówienia obsługa skłepu kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia obecności zamówionego produktu na stanie w magazynie sklepu. Nastepnie ustalana jest forma zapłaty: przelew lub za pobraniem. W przypadku pierwszego zamówienia klient  otrzymuje fakture na adres emailowy z 7 dniowym terminem zapłaty i po dokonaniu przelewu na zamówione produkty zostaje wysłana przysyłka do klienta.  Jeżeli uzgodniona została wysyłka za pobraniem, przesyłka zostaje wysłana do lienta w ciągu 2-3 dni roboczych.

13.Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczeniem, przesłanym na adres email kontakt@spaakcesoria.pl  w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.

14.W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania w ciągu 14 dni (od chwili otrzymania przesyłki) zakupionych Produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu ( faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania.

15.Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu.

16. Oferta przedstawiona w Sklepie Internetowym nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

17.Sklep www.spaakcesoria.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.

18. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

19.Warunki sprzedaży detalicznej są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

20. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.spaakcesoria.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.

21. Urządzenia kosmetyczne oraz do masażu, leżanki spa, fotele masujące są wysyłane do klienta po wcześniejszej wpłacie należnej kwoty na konto ( wysłanie faktury proforma na adres emailowy klienta)

22. Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód – uszkodzenie zawartości przez doręczyciela).

WARUNKI REKLAMACJI:

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru ( faktura VAT).

2. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

3. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie na adres e-mail  kontakt@spaakcesoria.pl  w którym niezbędne jest umieszczenie danych takich jak:

• Imię i nazwisko reklamującego lub nazwa jednostki

• Adres

• Data nabycia towaru

• Nazwa towaru

• Cena jedn. , numer zamówienia

• Nazwa producenta

• Przedłożony dowód sprzedaży (paragon, rachunek)

• Dokładne wymienienie wad

• Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone

4. Sprzedawca nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu lub za następstwa niedostarczenia przesyłki na czas. W takich wypadkach odpowiedzialność spada na firmę kurierską.

Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu Klient powinien sporządzić protokół reklamacyjny, na którym muszą się znaleźć podpisy Klienta i Dostarczającego. Towar powinien być odesłany do Sprzedawcy wraz z fakturą i opisem przyczyn reklamacji.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.

6.Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

7.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

8. Reklamacji nie podlegają:

– naturalne zużywanie się

– towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.

9. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej Klient powinien odesłać towar do Sprzedawcy wraz z fakturą i opisem przyczyn reklamacji.

10. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez Klienta nie będą uznawane.

11. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (np. kolor, proporcje) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

13. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.spaakcesoria.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.